Vilsen? - tror jag de

Jag känner mig lite vilsen. Jag och min syster har tänkt att vi ska ut och resa i höst, men nu har vi nått ett dilemma. Jag vill vara kvar i Europa, och upptäcka det lite. Men hon vill tillbaka till Australien, men jag känner inte alls för att åka till ett varmt land.

För övrigt så känner jag mig sugen på att plugga, men jag vet j inte vad jag vill bli. Suck!
Allt är oklart i mitt liv. Det enda positiva är att man inte har någo pojkvän iaf! Den energin som jag lägger ner i ett förhållande har jag verkligen inte nu. Jag orkar inte bekymra mig om alla andras problem när allt är ett helt kaos i mitt liv.

Det enda stället jag känner att jag verkligen verkligen vill är till Island! men nej det gick ju verkligen inte, för där har dem en j*vla ekonomisk kris!!!! Vad fan är det om?!?! Så om man jobbade där så kanske man inte fick lön, och det har vi inte råd med att gå utan. Suck suck suck, funderar på att göra något vettigt idag, men vet inte. jag känner ingen motivation till det, när jag inte ser att vi ska ut och resa snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0