...

Long time ago....
Det har nog inte hänt så mycket i mitt liv, det leker.
MEN ÄNTLIGEN KOMMER SNART MIN KÄRA SYSTER HEM!!!<3
Jobb imorrn, sen 20 års fest på kvällen=sweeeeeeeeeeeeeeet:D
Snart är det mösspåtagning och bal och efter det är det snart Studenten! Shit vad tiden gått snabbt! Vad åren går egentligen, jag kommer ihåg i början av tiden i ettan. Då sa vår mentor att idag sitter vi här i ettan, precis börjat gymnasiet, men imorrn så är dagen innan studenten och det kommer kännas att allt bara gått så lekande fort! Det är väl till viss del sant, just det där känns som att hon sa typ förra veckan! (det är ju 2½ år sen nu...!) Men så tänker jag på den intensiva och jobbiga perioden med fysik B...den känns långt bort nu, men den var riktigt riktigt JOBBIG!! (Det var i början av trean).

Men shit vilken kaos jag har haft med alla klänningar till: mösspåtagningen, balen och studenten! Herregud, hur svårt ska det vara att hitta fina klänningar liksom?!?! Men nu har jag bara studenten kvar, vitt... säger då det, inte riktigt min färg:/
Nej nu ska jag kika om duschen är ledig, fan människan som är där inne nu får fan vara färdig! Ofta man är där i en timme (o duschar inte ens...), jag bor med 3 andra främlingar...så vågar inte banka på heller.
Var ännu inte färdig....SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0