Vaken?

Jag är då bra underlig ibland. Vem vaknar klockan tjugo över sex, helt självmant det var helt tyst i huset också, när man har gått o lagt sig vid två? Då är det fan något fel. Orkade inte försöka somna om heller, eftersom att jag skulle typ upp om en halvtimme. JAG BAKADE BULLAR IGÅR!!!! ÄNTLIGEN :D! Så det har jag redan tagit två idag. Ingen blev bränd och dem blev ju faktiskt goda också! Utan russin är dem också, de e så de ska va!

Så igår gjorde jag av med ännu mer pengar... tur man inte ska ut på krogen ikväll i alla fall, "sparar" man in lite.
Det blir en hel helg på Fårö. Skönt får jag hoppas! Hoppas på att vila ut mig ordentligt äta äkta god hemmagjord mat. Bara få gosa ner sig framför idol med hunden och katten:)

Sådär nu har man skaffat gruppen "Vi som hatar krogäckel" på facebook. Speciellt för Angelica:).

Icke att glömma Beckis fyllde ju 18 igår!!!;) Nu är det bara Josefin man väntar på, där får man ju vänta ända till sommaren. Lille skiten är ju bara 92:a.

Fars dag på söndag också, myspys! Frukost på sängen om han har tur:). Det är jobbigt med pappa bara, han brukar gå upp straxt efter mig, så då får man ju gå upp så jäkla tidigt om han ska ha det. Men Men det är ju bara två gånger per år (hans födelsedag också) så man kan ju offra sig för lilla farsgubben skull.

Nej nu kanske jag borde göra mig i ordning för skolan. Dessutom måste jag ju packa för hemresan, tänkte nog dra direkt efter skolan.
No place like home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0