Spruta

Det var ett tag sen nu...
Men vi i skolan fick ta vaccinsprutan mot svinis igår. Själva sprutan var inte så farligt. Det är ju bara ett litet stick. Men man blev ganska trött av den! Så direkt efter skolan störtade jag mig ner på sängen så somnade man. Sov Sov Sov. Vaknade till lite ibland, men sov i stort sätt tills halv sju imorse. Då min väckarklocka ringde. Jag o Becka hade bestämt att vi skulle upp till skolan. Jag gick upp tog en dusch, men i duschen. Allt blev snurrigt. Så jag fick sitta ner i duscha. Så gick jag ner, åt frukost. Men nej yrseln ville inte lägga sig. Så jag kände att jag inte orkade gå till skolan. Tråkigt att man missar matten, men men. Orka vara helt yr när man ska räkna. Nu känner jag mig dock lite bättre, men känns läskigt att köra bil, i fall jag skulle bli yr igen. Vi ha svenska på eftermiddagen, men just nu läser vi bara. Så om jag tar nästa buss till klinte blir det bara en timme i skolan, ovärt. Nej så nu har man ringt och sjukanmält sig.


Tänkte vänta någon timme till, sen tror jag att jag drar hem till Fårö. Jag orkar inte sitta i stan och häcka!

Så skulle man ju ha jobbat i helgen, fast eftersom att chefen inte har fått sitt barn än, så kände hon att hon lika bra kunde jobba. Men troligen så fick jag jobba nästa helg. För då sa hon att hon skulle ha fått sitt barn! *små ler*

Nej så jag vill då ut den här helgen. Inte kan man ha TVÅ vita helger efter sig? Men ikväll orkar jag inte. Jag känner mig dock inte på något party humör, men jag kommer ångra mig om jag inte går ut. Dans is the shit.

Jag tittar ut över mitt rum. Fy så stökigt det är! eller egentligen inte kanske. Fast jag vill ha det...lite mer städat.
Just det klippte mig i veckan. Det var skönt att få bort topparna, lite kort blev det kanske. Men vad satan det är ju bara hår, det växer ut!

Nej nu får jag hitta på något roligt. Klockan är snart nio. Jag vill åka hem snart!! Nej nu kände jag lite yrighet igen, äh jag tar en alvedon. Då kan jag nog köra om en timme;)  GUTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0