Skrivsugen bara

Hej igen!
Blev lite tajt mellan inläggen, men känner mig en aning skrivsjuk så vad ska jag göra?
Beckis fyller ju år imorrn, så måste ha en present till henne. Jag har tänkt ut en plan, fast vet dock inte hur det hela kommer sluta...
Så är det ju farsdag på söndag också.. SUCK present till sin pappa liksom?!?!?! Jag hatar att köpa presenter på tvång, mycket roligare när det bara kommer spontant. Dessutom så känns det som att det blir mycket roligare för den andra personen. Då har den inte misstänkt någonting, så blir den superglad när den får en present helt random! :)
Att köpa kläder till någonannan är också hemskt! Hur ska jag kunna veta vad den tycker om?? Mamma ville att jag skulle köpa nå byxor eller skjorta till pappa... Ska jag klara av det helt själv? Var är min syster när jag behöver henne!?!?!

Så är jag så himla sugen på lussekatter!!!  Får se om jag bakar något idag.. tveksamt bullar är inte riktigt min grej. Blev ju ännu mer sugen när jag sökte på recept!! MEN TVÅ TIMMAR SKULLE DET TA.. Får se vad det blir av min dag.

Nej nu får jag ta o börja klä på mig. Skynda ner till stan så jag får något gjort!
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0