SÅ J*VLA FESTSUGEN!!!!!

ÅÅÅÅÅÅH! Vilket sug! Vadå att ingen kan eller kanske vill gå ut med mig ikväll?!?!?! Blä Blä Blä, nej jag ska ut nästa helg, jag var ute igår, jag har ingen lust! Åh!!! :@
Felix kunde iaf följa med mig ut, fast han skulle på 18 års middag först, så.. jag har ju ingen att förfesta med!:( Dessutom så har mamma en massa sysslor hon hittar på åt mig.
Var är Miss Sofie när man behöver henne som mest liksom? På andra sidan jorden? Åh, SUCK!!!!

Så köpte man ju värsta partyskorna igår, men nej nej, dem kunde man inte få använda idag! Åh, jag blir så ledsen och besviken på mina vänner...

Jag tror kanske jag borde söka mig till lite andra kretsar, till någon som festar konstant! Nu kom jag o tänka på Manne, han brukade festa, men nej han är i Kanada. Lilla rumpungen!

Nej nu får jag väl lägga mig och gråta i tusen år så känns det kanske bättre alltihopa. Haha, eller det är inte så troligt att jag kommer göra det. Inte jag inte;) Men ändå.

Blä på er alla, nuj är jag ARGh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0