mys?

Tja, var ska jag börja?
Det var så himla längesen jag skrev blogg så min gamla lades ner..
Jag känner att denna sommar som har gått, jag har verkligen förändrats, sen om det är på ett positivt eller negativt sätt kan nog bara mina närmaste bestämma.

Efter att man nu är 18, blir det endel festande. Vilket är skönt att hittat tillbaka din den gamla Sara, lilla partypinglan:)
Saknar dock min bästa partysyster! Ibland är det så roligt hur otorligt lika vi kan vara...
Jag vill ju verkligen hälsa på henne i Australien, men har dock ingen respartner och det känns inte riktigt bekvämt att resa över halva jorden helt ensam.

Hade en liten lustig dag idag. Fysik hela dagen, vilket jag i vanliga fall hatar. Men idag var det nästan roligt och intressant!:O 
Väldigt olikt mig! Men tur att man kan ha någon bra dag någon gång ibland som dock inte involverar alkohol och fest:P


Mys mys mys myyyyyysa:)

Och just det! det kom in en spindel till mitt rum häromdagen. Den satt bara uppe i taket och spindelrädd som man är, så tycker jag att det är obehagligt att även döda dem. Eftersom att man måste gå så nära. Så han fick leva där i taket, så länge han inte störde mig (döpte honom till Hubert). Men så igår när jag kom hem från skolan var han försvunnen!!! PANIIIIK! Jag vill inte veta var han kan hålla hus:S Usch! Nu går jag ju självklart runt och tänker "varför dödade jag inte honom när jag hade chansen? inte fan kan man lita på att en spindel sitter kvar på samma ställe". Så nu oroar man sig hela tiden att han ska krypa på en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0