Hemma:)

Åh, vad härligt det är att vara hemma på Fårö:)
Älskar alla djuren, mest Roxanne (för er som inte vet det är det min egna katt) såklart. Hon tycker dock inte om när jag sitter vid datan har jag märkt, eller läser. Hon vill ständigt ha min fulla uppmärksamhet. Lägger sig på tangenterna/boken.
Men just nu har vi även två små hundvalpar i huset. Så dem är ganska underhållande/gosiga. Dem har precis lärt sig gå och har börjat leka, dem är så söta när dem halkar runt på golvet, haha.
Älskar verkligen när katter spinner, så härligt ljud!!

Kom precis hem ifrån Fårösund, var över och hälsade på Marie, min kusin. Åh det är så mysigt att sitt och prata/teckna med henne. Synd bara att det händer så sällan, jag glommer ju bort alla tecken jag lär mig, så jag känner mig så dålig och det blir lite svårt att kommunicera. Fast jag snappar upp endel ganska fort, vi ska bara sitta och teckna ett tag så;) Men det var mysigt, träffar henne inte så ofta, eftersom att hon går i skolan i Örebro nu och kommer bara hem till Fårösund varannan helg, och jag är ju inte hemma varje helg heller så blir inte särskilt ofta.

Farsdag imorgon. Jag borde väl slå in de paketen vi ska ge.. Jag måste planera vad han ska få för någon frukost på sängen. Eller ja frukost och frukost, jag tror det blir mina lussekatter (utan äckel-russin i), kaffe och tårta. Ja det låter ganska bra. Det tar ju inte så lång tid att fixa heller. Så super tidigt behöver jag nog inte gå upp...

Jo, vi har fikat idag! kaffe, kaffe, kaffe. Vad gott det är. Det smakar bäst hemma med familjen faktiskt:)
Nej jag får börja slå in paketen. Så fortsätter jag min jakt på en reskamrat till Australien.
Have it so brei:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0