Farsdag

Ja, det var ju Farsdag igår, jag steg upp sju-halv åtta, men jag hörde allt att pappa redan var uppe. Men när han hörde att jag började vakna till, smög han snällt tillbaka till sängen. Så jag började fixa där i köket.Jag började med att sätta på kaffet och ta upp mina lussekatter från frysen. Eftersom att jag inte orkade slå in presenterna kvällen innan, så hade lite tid innan kaffet skulle börja koka. Tårtan var i kylen, så allt var klart. Jag gick in och värckte Marcus, men han hade tydligen suttit uppe och spelat hela natten, så han var supertrött och orkade knappt upp ur sängen.
Men till slut kom han, så gick vi in. MYSPYS:)
Dem tyckte iaf att mina bullar var goda:D:D Mamma tyckte jag hade fått en fin smak på dem.

Jahapp, dagen fortsatte. Marcus gick dock och lade sig för att sova igen. Jag åt lite, sen gick jag in och läste min CHIC som hade kommit i veckan. Väntade på att Marcus skulle piggna till så vi kunde åka till morfars grav för att sätta ett ljus och lämna blommorna. Mamma hade köpt rosa och gula rosor, dem blev färgglada och fina tillsammans.

Under dagen gjorde vi inte så mycket, jag lekte med valparna och myste med Roxanne. Så fikade vi innan jag skulle till fem-färjan för att åka från Fårösund med Neta och Marie on till Visby. Jag och Marie fick sitta i baksätet med en ficklampa så att vi kunde teckna till varandra. Mysigt:)

När jag kom in på kvällen blev det lite filmmys med Jacob. Ja, det var väl min dag igår.
Idag blir det heeeeel dag med fysik b.. inte det roligaste jag vet precis.
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0