Stan

Det blev som jag misstänkte, inga bullar här inte..
Jag blev så himla trött efter en hel dag på stan. Efter att jag hade shoppat lite så blev det en långfika med Josse=)
MYSPYS! Sen lite tog vi en runda tillsammans på Öster, för min del blev det två nya nagellack=) Båda med skimmer i, ett rött och ett blått. Jag gick hem och målade på det röda med en gång!

Just de jag måste ju självklart berätta om min nya bundis på apoteket. Jag var inne på apoteket, stod och kollade lite bara. Så kommer en av de som jobbar där (lite äldre dam) fram till mig och säger:
"Vilka vackra örhängen du har! Dem är helt förtrollande, fin färg var det på också. Jag ser att du matchat med strumpbyxorna."
Jag bara står och blir superglad! Säger tack.
Hon fortsätter: " Ja, du förstår jag tycker så himla mycket om färg." Ja så börjar vi diskutera att det är så trevligt när man bär färg på höst/vinter, eftersom att de flesta har då svart, grått eller brunt. Så uppmanade hon mig att jag skulle fortsätta vara klädd i färger:)
Härlig liten dam, blev värsta glad:D

Nu är äntligen Beckis 18!! Hoppas på utgång nästa helg tillsammans med henne!;)
Man borde kanske sova? skoldag imorrn ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0