Dilemma?

Ja.. projektarbete igår. Blev dock inte mycket jobbande, just det måste ännu skriva i loggboken.
Tja, min största undrarn just nu är om det blir utgång imorrn eller ej. Becka backade ur. Men jag orkar inte ha en vit helg till. Eller det är mest dansandet som jag tycker är kul. Det enda är ju att det är med klassen... ingen där som jag brukar gå ut och dansa med. Så mina tankar går hur man ska göra imorrn. Jag vet typ ingen som ska ut på lördagen heller, så inte värt det heller. Vilket dilemma!!!
Dessutom är det egentligen bättre för mig att gå ut på lördagen. Eftersom att då slipper jag köra på söndagen. För jag måste hem till Fårö ett dygn, päronen är bortresta, så måste åka hem och ta hand om lillebror. Det kommer ju bli riktigt drygt att vänta hela lördagen på att alkoholen ska gå ur kroppen. Mamma oroar sig hela tiden att jag ska mista körkortet. Stackarn. Åh längtar när man har haft det i två år! Då behöver man inte vara lika rädd för att mista det.
Ja så vet jag ju ännu inte hur det blir med Australien resan... suck! Åh vad kul det skulle vara att komma iväg. (Jag vill åka dit för att hälsa på min syster).
Usch nej nu får jag väl göra något annat, palla sitta vid datan. Kanske jag borde plugga lite.. wohooo!! Nej inte så troligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0