blandish

Jag var hemma på Fårö mellan lördag och söndag. Mysiga valpar! Så kom Katten in på söndagen, och hon är ju alltid lika gosig med mig, mysmysmysmys!
Som att det inte var tillräckligt mysigt igår, så åkte jag hem till Jacob, träffade hans mor för första gången (LÄSKIGT!!), men hon verkade väl snäll. Så såg vi heartbreak hotel. Fan vilka störda brudar de är alltså!!


Men jag var uppe lite sent i lördags, slö tittade lite på tv. Så runt ett-två någon gång byter jag till sexan (tror jag att det var) så var det på något som hette silent library. HELT STÖRT PROGRAM! Det gick ut på att två lag tävlade mot varndra, de blev utsatta för smärta eller äckliga saker på något vis. De fick alltså inte låta någonting! Nej stört var de iaf. I slutet korade man även förloraren (det var tre lag), och den som hade låtit mest fick ett pungslag! Jag såg inte så mycket, men en kille blev mulad med ett par skitiga, indränkta kalsonger med kiss i ansiktet. En annan fick ta 20 örfilar, och en fick ta ett glas tabasco... han fick tårar i ögonen, lille pojken!

Jävla skit fysik idag OCH imorrn! Dessutom har vi prov imorrn som jag inte orkar plugga till. SUCK!! IG here I come;) Fast plugga till prov är överskattat! Men jag får väl uggla över de tre kapitlerna vi har... typ imorrn på bussen:)

Var äntligen på bibblan och lånade svenska böckerna i alla fall! Plus en psykologi bok, fast jag får se om jag orkar läsa den, jag har mycket läsande ändå att göra.

Nej puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0