härligt dygn!!

AAAh, vilket härligt dygn:) !!
Igår var det värsta slappis dagen i skolan, hade ingen lärare så blev inte mycket gjort.
Sen drog jag och Becka in till stan, gick lite, handlade lite.. fikade:)
Jag hittade värsta snyggis armbandet!! Me like!:)

Sen drog hon hem till Klinte, och jag åkte hem till Fårö. MYSPYS, alltid! Hundarna blev som tokiga när man kom hem, man blev ju satan överfallen!! Haha, men kul är det! Jag fick springa ut med dem, så att dem förlorade lite energi dem små valparna. Ja fast nu börjar dem faktiskt växa till sig lite.

Ja så skickade jag med Alex, ja och han är ju lika störd som alltid... Igår ville han att jag skulle skjutsa honom till Gävle så att han kunde få bränna bocken... haha

Men så imorse, när jag vaknade, det första jag tänkte på var hur mycket jag saknade min syster Sofie, så gick jag upp. Åt frukost, sen gick jag in och startade datan. Gissa vem som skriver om inte Sofie?!?!
Åh, vi brukar typ bara höras av någongång i månaden!! Hur stor var chansen liksom?!? Så då blev jag superglad! Vi pratade om allt möjligt! Åh så jag saknar henne!!!!!! <3 Och hennes ex är dum i huvudet för övrigt! Satan vad arg jag är på honom nu! Men jaja, jag känner bara att till sommaren kommer allt vara toppen, och hösten ännu bättre!! ÅH SYSTER YSTER:)

Underbara dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0