Systrar borde hålla sig nära!

Blä vilken dålig dag.. Eller egentligen inte, lite grann bara:P
Jag ska berätta, måste få ner tankarna och strukturera upp endel i mitt huvud.

Peter, mitt ex. Han tar kontakt med mig ständigt, vill att vi ska hålla kontakten och så. Det är inte vad jag vill, men inte så mycket jag kan göra. Jag har sagt det till honom, men men. Vi kommer väl höras mindre och mindre, så det löser sig väl. Det är bara så jobbigt när han hör av sig. Jag vet inte vad det är?!?! Det kanske låter asknäppt, men jag känner att jag inte har några som helst känslor för honom alls kvar, men ändå så blir jag alltid så himla känslomessig och ledsen.
Nej jag fick panik igår, det var ju treafest. Jag blev så ledsen när jag fick reda på att Peter skulle dit.. jag fick någon slags ångest över det. Jag ville bara inte träffa honom! Nej så efter någon timme bestämde jag mig för att stanna hemma, åkte bort till Jacob så blev det myspys kväll! Åh guuuud vad lugn jag blev när jag tog det beslutet! Vilken lättnad! Visst tyckte det var tråkigt att inte få gå på den här festen heller, men jag kände att det inte var värt det bara.

Åh, tack Jacob för att du är så underbar emot mig<3 vilken toppenkille!

Och förlåt om jag ibland kan vara orättvis mot dig... Men när jag blir ledsen, så blir jag typ ledsen på allt och alla:/ MYCKET DÅLIG EGENSKAP!!! Jag försöker dock att jobba lite på den, men det är inte så lätt alla gånger, man är ju inte mer än människa. Usch, ja, en bättre människa skulle man väl vilja bli. Men det är npg en livslång process för mig, så jag får hoppas att resultatet kommer bli bra någongång där i framtiden.

Så är det ju en massa grejs i skolan! SUCK! Jag skulle ju plugga idag, har det blivit av? Nej.. Jag tycker jag bara blir slöare och slöare! Blä! Syster kom hem!!!!
Ja så saknar man ju syster som tusan! Sommaren var så härlig...
Men det blir bra om vi drar utomlands tillsammans nästa år!
Egentligen tror jag att båda hade mått bättre av att få vara tillsammans, eftersom att vi båda har blivit singlar denna sommar/höst. Dessutom är vi nog ganska lika. Ingen av oss känner egentligen för att öppna upp sig för människor, man ska alltid vara glad utåt. Fast jag vet inte, kanske bara är jag som svamlar:P

På tal om syster så var ju Anna hemma i helgen. Det var mysigt, hann dock inte träffa henne så mycket. Jag jobbade hela helgen så var jag trött efter skoldagarna, samt att jag hade stått hela dagarna. Så jag var inte särskilt social av mig. Men jag nämnde att jag och Sofie kanske skulle resa tillsammans nästa år, då ville hon komma och hälsa på! Gud så mysigt!!! Åh de tre systrarna Thomsson<3 mysmysmys! Saknar de galna dagarna då vi alla var hemma på Fårö. Jobbigt att ens familj är så utspridd! Kan man inte bara få fånga in alla familjemedlemmar, låsa in dem hemma på Fårö. Så jag kan få umgås med dem ordentligt?!?! Åh aldrig kan man få träffa dem samtidigt! Blä för att växa upp! Annat var det när man var liten. När alla fem barnen bar ner alla julklapparna på julafton, och satt sig sen ner snällt och väntade på att mamma och pappa skulle komma hem så att man kunde få dela ut dem. ÅÅÅH vilket mys! Nej nu vill jag vara liten igen! Eller vill i alla fall att allt ska vara som när jag var liten!

Nej nu tror jag att det blir glass, så lite lite pluggning får jag väl klämma in...TRÅK! (inte glassen dock)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0