Bajs på er allihopa....

Trea fest idag.. woho..?
Jag var astaggad ända tills igår. Då fick jag veta att mitt ex, Peter skulle dit. Åh jippi, vi har inte pratat sen vi gjorde slut för 1-2 månader sen. Så känner INTE för att träffa honom på fyllan iaf!
Sen så var det ju jag och Becka som skulle gå... men nehe? först skriver hon att hon ska gå med Frida, sen ska hon tydligen inte gå alls, DÅLIGT! Inte ska Oskar med ut heller. ÅÅÅÅH SUUUUUUUUUUUUUUUG! Nej och Jacob ville inte ställa upp och gå med mig som stöd, jag vet inte känner att mina s k vänner inte riktigt ställer upp för mig. Nej usch och fy och blä!! JAG VILL SÅ HEMSKT GÄRNA TILL MIN SYSTER!!!!!!!:'( <3
Men Klara och Malin m.fl skulle iaf komma bort en stund innan vi drog vidare. Så helt ensam blir man iaf inte:)
Jävla ful outfit det  blir också! Åh, jävla pissdag! Jag kan inte få den rätt bara:/

Nej jag tror jag bara ska sätta på lite bra musik, små tagga för mig själv. Testa lite. Bara..

SKIT DAG!
*Skönt att få avreagera sig lite*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0