År 2009

Nu är snart år 2009 slut och vi ska in i ett nytt decenium. Ja det här året har ju varit ganska.... omtumlande för mig får jag säga, massa olika saker, inga jag vill ta upp på bloggen.
Men jag har blivit vän med Jacob, vi får hoppas att det håller i sig, en bra vänskap. Det var så sött vi hade köpt varsinn julklapp till varandra utan att ha sagt ett knyst om det!:D
Ja så är det väl typ bestämt att jag ska gå med Felix, (faktiskt honom jag ville gå med hela tiden, han är så härligt knäpp xD ) ja, på balen iaf!:D Mamma har hittat någon som kan tänka sig att sy min klänning. Jag vet dock inte alls hur jag vill ha den.

Bara den senaste veckan ha ju varit väldigt..tja upplevelserik?
I lördags körde jag av vägen för första gången, det tyckte jag i och för sig var ganska roligt, eftersom att jag inte fick en enda liten skråma, bilen fick en liten smäll. Sen hade jag tydligen fått värsta utskällningen från min farbror genom min mamma. Mamma lät mig ju köra vidare, vilket var det jag ville. Allt gick ju bra! Men han tyckte det var vårdslöshet i trafiken eller vad sjutton det kallas... hmm, så tja.. det gör mig lite ledsen när jag tänker på det...
Sofie, min kära syster har ju också haft ett helt otroligt år... stackaren:S så nu kanske hon ska avbryta sin resa i Australien och komma hem, det är väl lite det jag hoppas på. Jag har ju saknat henne så in i bomben!! Men samtidigt så vill jag ju inte att hon ska avbryta sin resa...
Igår morse så skulle min bror och hans tjej, Mattias och Angelica, komme till ön. Men på väg till båten, 4 mil från nynäs hade bilen bestämt sig för att stanna. Så dem missade båten... Men hur som helst så kom dem med natt båten, tror jag, med en hyrd bil? Jag vet inte riktigt, jag var i Visby hela dagen igår och slocknade när jag kom hem.

Mamma om inte annat, har haft ett jäkla år...! Hu
GUUUUUD så mycket julklappar hon har fått mig att slå in!! Jag tror fan inte det är slut än! Jag tror jag har fått slå in alla, utom mina egna. Den här dagen känner jag kommer bli hur hektisk som helst... Dagen innan julafton.

JUST DET! Inte att glömma, min kära, älskade mobil har böjat knasa sig!! Jag vill ju inte ha någon annan än den:/
Palla ha en mobil som alla andra har..:S Sony Ericsson är ju bara skit! dem håller ju typ ett halvår. Det jobbiga är ju att nät den funkar är dem ju typ bäst... hmm, nej men jag tycker min bara ska bli som vanligt!!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
usch vad jag vill att 2010 ska bli ett underbart år! Just nu känner jag mig fan så deppig!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄ


Jaha, ja nu skulle inte manne tillbringa sommaren på Fårö heller :@ SKIT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Tåget har gått!

Lilla jag kan komma och underhålla dig ;) Skit i manne han är inget att ha det vet du! :P

2009-12-23 @ 13:44:47
Postat av: Sara T

hahahahahaha, okej jo visst kom du;) komsi komsi:)

2009-12-24 @ 16:46:15
URL: http://iamjustanordinarygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0